Re: Dyski

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 09:48:19 MET

"Jan Stożek" wrote:
> A przejrzałeś CONFIG.SYS i *.INI w celu wyszukania i poprawienia
> odwołań do D:? Nota bene, skoro nie masz już harddysku D:, to
> prawdpopodobnie Twój CD-ROM jest teraz D: a nie E:. To też może
> powodować pewne problemy.
Owszem przejrzałem - nie ma żadnych odwołań do D:
Może nie wyraziłem się zbyt jasno więc jeszcze raz w punktach.
1. Było:
        - dysk c: IDE 650 MB - HPFS
        - dysk d: SCSI 1 GB - HPFS
        - dysk e: CDROM ATAPI
2. Jest:
        - dysk c: IDE 2GB - Boot Manager + HPFS
        - dysk d: SCSI 1GB - inne
        - dysk e: CDROM ATAPI
        System przeniesiony z poprzedniej konfiguracji przez xcopy /hotserv.
Jeśli dysk d: jest sformatowany jako FAT lub HPFS to wszystko jest w
porządku. Jeśli zainstaluję na nim Linuxa to OS się wykłada przy starcie
z komunikatem w stylu dysk d: niedostępny czy jakoś tak.
Spróbuję jeszcze dzisiaj trochę z tym powalczyć, jak sie nie uda to
trudno.

A przy okazji dysków to może ktoś wie jak wywalić z systemu stację b:
dyskietek (której zresztą fizycznie nie ma i nigdy nie było)? I po jaką
cholerę ona w ogóle się tam znalazła?
Pozdrowienia
Artur Alinowski

--