Re: WWW Team OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 18:43:16 MET

On Sun, 29 Nov 1998 18:04:27 +0100 (CET), Przemys3aw Pawe3czyk wrote:

>Tu6 mnie za podszed3. ;-) Nie zna3em! P3askoszczypy, cichostjpy...
>Kombinerki s1 takie swojskie. ;-)

Wlasnie - w ten sposob zagial mnie kiedys... moj dziadek :)) Niestey, byl (ponoc, bo
mnie wtedy jeszcze nie bylo) okres spolszczania wszystkiego, co mozliwe :) Wlasnie
wtedy powstaly np. plaskoszczypy, ktore sa oficjalna nazwa kombinerek w jezyku
polskim :))

niemieckiego.

>Tego dok3adnie nie wiem. Ale je6li co6 jest ogslnie przyjjte - nie.
>Je6li nale?y do ?argonu zawodowego - tak.

No wlasnie - screen, domena itp. sa ogolnie przyjete...

>To tylko o nich <le 6wiadczy. Ale te? nie twierdzj, ?e zrzut jest
>najlepszym okre6leniem. Zdjjcie ekranu jest bardziej odpowiednie, mimo
>?e nie jest wykonywane aparatem zewnjtrznym. I tu doszli6my do
>ciekawego tematu. Aparat mo?e byf rswnie? cyfrowy, wobec tego co za
>rs?nica czy zdjjcie zosta3o wykonane wewnjtrznie czy zewnjtrznie?
>Pasuje teraz? ;-)

Hmm, moze roznica w rozdzielczosci? :P

>Napjd dyskietek.

Hmm, i znowu: dyskietki chyba nie sa wyrazem poprawnie polskim :)))) Ale sie
przyjelo...

>Mi3o sij dyskutuje. Dzijki.

Nie ma sprawy, byle ta dyskusja pozostala na pokojowym tonie :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1