Re: WWW Team OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 11:56:54 MET

Ave!

Postanowilem wlaczyc sie w ten watek nieco bardziej konstruktywnie.

Co prawda jestem po studiach technicznych, ale polonistę w liceum miałem
po Uniwersytecie Jagiellońskim i język polski całkiem obcy mi nie jest.
Doświadczenia także trochę mam, gdyż:

<AUTOREKLAMA>
- kilka razy uczestniczyłem w projektach adoptujących programy
zagraniczne na rynek polski i mam pewną wiedzę w zakresie terminologii
stosowanej nie tylko w świecie PeCetów, ale także i Macintoshy;
- od kilkunasu lat kładę studentom w głowy pewne rzeczy i słuchają mnie
raczej chętnie;
- napisałem kilka książek i kilkanaście instrukcji do programów; prace te
przeszły przez różnych redaktorów technicznych i wszyscy oni twierdzili,
że przy ich korekcie się nie napracowali (ostatnio taki dowód uznania
spotkał mnie tydzień temu).
</AUTOREKLAMA>

Jeżeli zatem uznacie, że mam kwalifikacje, to zgłaszam moją kandydaturę
na korektora materiałów publikowanych na stronach Team-u. Zastrzegam, że
mam inne obowiązki i że zapewne nie zawsze będę mógł zareagować "od
ręki", ale spróbować chyba mogę? Jeżeli TeamOS jest zainteresowany, to
proszę o wypracowanie jakiejś metody wymiany materiałów. Jeżeli mogę coś
zasugerować, to na początek wolałbym otrzymywać teksty ASCII (nie chcę
się rozpraszać na kodzie HTML, mnie powinna interesować tylko TREŚĆ). Nie
orientuję się, kto jest kim w Teamie, ale chyba macie jakieś sposoby na
wypracowanie wspólnego stanowiska w tej sprawie i wyznaczenie osoby do
współpracy ze mną?

Jeżeli moja ewentualna praca zyska Wasze uznanie i okaże się dla mnie
niezbyt absorbująca, to będziemy mogli pomówić o szerszej współpracy.
Jeżeli nie będzie starczało mi czasu, to nie będę tego ukrywał, tylko po
męsku powiem: nie daję rady.

"No i to by było na tyle."

OSciski!
Mirek Nowakowski