Re: WWW Team OS/2

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 14:33:28 MET

On Sat, 28 Nov 1998 10:07:27 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>-->No, nareszcie mam poparcie :-)
>-->
>-->E, tam, wiŕcej ramek! Ramki to to, co ludzie chc ogl daŠ, olaŠ treŠ!
>-->
>-->Chyba za o ŕ Ci konto pocztowe (nie aliasa) ;)

Hi,
Adam, jesteś niesprawiedliwy. Każdy z nas stara się jak może. Albo jak
mu czasu staje.
Przyjrzyj się literówkom w naszych listach, moich również, za które
wstydzę się potem jak je czytam. Ale często odpisuję późno w nocy i sił
mi już nie starcza, a i oczy nie te (rozbiłem okulary ;-) ).

Lech włożył w WWW BARDZO dużo entuzjazmu i własnej pracy. A że czasem
trzeba również odrobinę profesjonalizmu, trudno. Nikt jakoś na to nie
wpadł, gdyż nie podejrzewam Lecha o fałszywe zacięcie i odpór wszelkim
wrogom "mojego" WWW. ;-)

Cieszy mnie jasne ostawienie sprawy przez Wojtka. Pozostaje stanąć
obok, przyjrzeć się własnej pracy i zabrać do ... pracy. To nie znaczy,
że do pisania. Może to być znalezienie osoby, która zgodzi się pomóc (w
zamian za konto, drogi Adamie ;-) ) w naszych redagowaniu stron. I oby
to był polonista, a nie ktoś z nas.

Pozdrawiam,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist