Kolory w StarOffice 5.0

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 16:18:15 MET

Witam,

  Na wstepie chcialem powiedziec, ze nie rozumiem tego calego zamieszania
ze SO5. Zainstalowalem bez problemow, polskie fonty sa (tylko w UserData
ich nie ma, ale komu to tak na serio potrzebne ?), slicznie drukuje (w
przeciwienstwie do koszmarnego SO4), a po ustawieniu Look and Feel na OS/2
wyglada prawie jak normalna aplikacja OS/2. Z niedogodnosci to nie ma
polskiego slownika, ale w koncu jestem juz duzy i moge sobie sam sprawdzic
pisownie.

Jak na razie zauwazylem tylko jeden problem. Mianowicie przy probie
drukowania zoltego tekstu (Yellow) na zielonym tle (Green 5) otrzymalem
sliczne zielone tlo, ale napis byl w kolorze Light Magenta.(:-0) Wiedziony
dziwnym przeczuciem zmienilem kolor tekstu na Light Magenta i co
otrzymalem na wydruku ?
Oczywiscie sliczny Yellow. ;-))

Nie wiem czy wina lezy po tronie SO, czy sterownikow drukarki (mam Epsona
Stylus Color 600) i czy inne kolory tez maja takie problemy z
samookresleniem.

W zwiazku z tym serdeczna prosba do ludzi dysponujacych
kolorowymi drukarkami by sprawdzili czy u nich tez wystepuje taka
sytuacja.

Dominik Czechowski