Re: Kilka pytan...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 17:13:59 MET

On Fri, 20 Nov 1998 09:41:14 +0100 (CET), Piotr Kuriata wrote:

>Witam serdecznie
>Mam kilka pytan:
>1. Nie wiem jak daleko jest sprawa z wypuszczenie StarOffice na CD
>(Enter lub priv TeamOS/2). Wiem, ze byl problem tego typu iz
>StarDivision nie zezwala na inna dystrybucje niz poprzez internet
>(sciagajac wprost od nich), prosze mi wiec wyjasnic dlaczego na
>numerze specjalnym Chipa "Linux", byla wersja StarOffice'a dla Linuxa.
>Czyzby dla linuxa byly inne prawa niz dla OS/2?

Byc moze umiescili to nielegalnie, byc moze dotarli do StarDivision - wyslalem maila i
jest zero odzewu, chyba tam zadzwonie, aczkolwiek nie czuje sie pewnie ze swoim
angielskim...

>5. Kupilem EnterCD z grudnia, gazeta (szkoda slow)- nigdy bym jej nie
>kupil, gdyby nie Team. Dzieki za programy zawarte na CD. Podziekowanie
>wysle (bez uwag;-))

Totalne lamerstwo... Ale coz, to moja najwieksza szansa :))) Sam stosuje roamki, ale
nie znosze, jak ktos w <NoFRAMES> pisze tylko: "Twoja przegladarka nie obsluguje
ramek"....

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/