Kilka pytan...

Autor: Piotr Kuriata (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 08:32:10 MET

Witam serdecznie
Mam kilka pytan:
1. Nie wiem jak daleko jest sprawa z wypuszczenie StarOffice na CD
(Enter lub priv TeamOS/2). Wiem, ze byl problem tego typu iz
StarDivision nie zezwala na inna dystrybucje niz poprzez internet
(sciagajac wprost od nich), prosze mi wiec wyjasnic dlaczego na
numerze specjalnym Chipa "Linux", byla wersja StarOffice'a dla Linuxa.
Czyzby dla linuxa byly inne prawa niz dla OS/2?

2. Zamierzam kupic nowy komputer, prosilbym bardzo o sugestie i
wypowiedzi na temat jaka karta grafiki, muzyczna, jaki CD-Rom, monitor
itp. pojdzie mi dobrze pod OS/2. Do tej pory uzywalem karty grafiki S3
- i jestem niezadowolony, z karty muzycznej ESS1689 rowniez nie (sesja
windows zamiast dzwiekow, wydawala chore jeki), a zamiezam korzystac z
multimedialnych kursow jezyka angielskiego.
Gdybyscie mogli napisac, co wasze komputery maja w srodku, bylbym
bardzo wdzieczny.

3. Jak sie ma sprawa CD-romow z latkami i innymi takimi. Wiem, ze
jest lista chetnych na stronach Teamu (jestem tam ;-)) ale co dalej?
kiedy beda?

4. Ostatnio bylem na BBS Chipa, i maja tam kilka programow dla OS/2,
czy ktos je uzywa i co to za programy?

5. Kupilem EnterCD z grudnia, gazeta (szkoda slow)- nigdy bym jej nie
kupil, gdyby nie Team. Dzieki za programy zawarte na CD. Podziekowanie
wysle (bez uwag;-))

Piotr Kuriata