Re: Ostrzezenie - Re: Zezwolenie na mirror SO50

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 14:24:28 MET

On Sun, 15 Nov 1998 20:31:13 +0100 (CET), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Przepraszam. Musiało umknąć w natłoku listów. Ale też Twój list miał
>inną treść:

>I tak też to musiałem zapamiętać - płytek CD. Nie FTP. Dlatego
>napisałem pod adres podany na zachodniej liście dyskusyjnej. Po czym
>dowiaduję się, że Ty również. Jeśli jeszcze napisałeś jak ja, że z
>ramienia.. itd. to już pełna klapa. No, może trochę z mojej winy. Może
>rzeczywiście kontakty pozostawię w Twojej gestii. Oficjalnie. ;-)

Owszem, napisalem w sprawie CD, a chodzilo mi o to, ze moze zrobic sie troche
zamieszania, jak jedna osoba z teamu pisze w sprawie CD, a druga sw sprawie
mirrora... Jak pisalem maila w sprawie CD to jeszcze nic o mirrorze nie wiedzialem.
Jednak ty tez napisales PO FAKCIE - tajemniczosc, tajemniczoscia, ale taka rzecz jest
najgorsza.... W sumie najgorzej, ze tak traktujesz team - zaraz chcesz odchodzic....

Mam nadzieje, ze wszystko sie jednak ulozy :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1