Re: Ostrzezenie - Re: Zezwolenie na mirror SO50

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 14:34:06 MET

Lech Wiktor Piotrowski <teamos2_at_calder.com.pl> wrote:

> Owszem, napisalem w sprawie CD, a chodzilo mi o to, ze moze zrobic sie troche
> zamieszania, jak jedna osoba z teamu pisze w sprawie CD, a druga sw sprawie
> mirrora... Jak pisalem maila w sprawie CD to jeszcze nic o mirrorze nie wiedzialem.
> Jednak ty tez napisales PO FAKCIE - tajemniczosc, tajemniczoscia, ale taka rzecz jest
> najgorsza.... W sumie najgorzej, ze tak traktujesz team - zaraz chcesz odchodzic....

A niby co Ty widzisz w tym dziwnego? Dla mnie to najnormalniejsza
sytuacja. Jedna osoba zajmuje sie CD, inna mirrorami. Ja bym raczej byl
zdziwiony, gdyby bylo inaczej :-)

Pozdrawiam

P.S. Ktos chce czapeczke z logo IBM? Wlasnie namierzylem takla w szafie
:-)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62