Re: Ostrzezenie - Re: Zezwolenie na mirror SO50

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 19:32:12 MET

On Sun, 15 Nov 1998 14:54:30 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>To moze czytaj uwazniej liste, zanim zaczniesz sie unosic...

Przepraszam. Musiało umknąć w natłoku listów. Ale też Twój list miał
inną treść:

>Star office nie moze byc redystrybuowany w zaden sposob :(( Sle do nich maila w
>sprawie kąciku Teamu na EnterCD, moge tez wyslac w sprawie plytek Internal
>Teamu... Leszku, zrobic tak, czy sam wyslesz?

I tak też to musiałem zapamiętać - płytek CD. Nie FTP. Dlatego
napisałem pod adres podany na zachodniej liście dyskusyjnej. Po czym
dowiaduję się, że Ty również. Jeśli jeszcze napisałeś jak ja, że z
ramienia.. itd. to już pełna klapa. No, może trochę z mojej winy. Może
rzeczywiście kontakty pozostawię w Twojej gestii. Oficjalnie. ;-)

Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist