Ostrzezenie - Re: Zezwolenie na mirror SO50

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 12:16:21 MET

On Sun, 15 Nov 1998 10:32:36 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>W porzadku, mam nadzieje tylko, ze sie nie pogubia w dwoch mailach :)) Zreszta, nie
>wiem, czy moj doszedl - wysylam powtornie :)

Na poważnie.

Listę śledzę na bieżąco, szczególnie w sytuacjach jak ta, kiedy trafia
się taki prezent gwiazdkowy (Mikołajowy). Od Ciebie nie było żadnej
informacji, że coś wysyłasz. Kiedyś na to zwracałem uwagę, że działasz
(działamy?) zbyt tajemniczo. Jeśli się to powtórzy zrezygnuję z
uczestnictwa w TeamOS/2 Polska i wszelkiej działalności na rzecz tego
Towarzystwa.

W ten sposób wystawiamy się na pośmiewisko. Nie powiem, że nie jestem w
tej chwili wk...y.

Za siebie,
Przemysław Pawełczyk

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist