Re: Sterownik SISIDE

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 17:14:58 MET

On Sat, 14 Nov 1998 16:37:36 +0100 (CET), Grzegorz Szysz o wrote:

>jak ci sie wiesza, to przestaw od reki. niewiele ci to zaszkodzi,
>bo w pio3 wolniejsze jest pisanie. czytanie jest tak samo szybkie (sic!)
>kiedys ogladalem jakies tabelki z cyklami dostepu w roznych pio.
>ale gdzie to bylo ? mam skleroze (sic! :) a do bookmarka nie zapisalem.

Hi,

Sprawdzałem na PIO3. Wieszał system już na etapie sterowników. :-(((

>rozmontuj komputer i dokladnie sprawdz czy zasilania sa dobrze podpiete.

Dzięki. Sprawdzę.

>btw. moze skoro powyzej szyny 66MHz ci zdycha, moze to jednak z
>pamieciami

Już to sprawdzałem poprzednio na innych pamięciach.

W tej chwili działam jak w pkt.6:
szyna 66
proc.: 3x66.8 = 204 MHz (PR266)
sterownik SiS ustawiony na UDMA czyli bez żadnych ograniczeń (również w
BIOS)

I mam na razie spokój. Raz się tylko system wnerwił podczas
przenoszenia całego PMMaila, ale to bywało już wcześniej, gdy OS/2 ma
za wiele do przeniesienia na HPFS.

Natomiast dziwna sprawa stała się z modemem USR Sportster Flash. Po
usunięciu SIO i powrocie do sterowników OS/2, Dialer nie chciał ruszać.
Ponowna reinstalacja SIO 1.60d i wszystko poszło jak trzeba. A przecież
mam nowoczesną płytę. Kurtka wodna. Tyle tylko, że mysz jest na PS/2, a
COMy przestawiałem gdyż mam za dużo staroci na ISA - dźwięk, monitor i
jeszcze ten modem, niby najnowszy, ale też ISA.

Warpman

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)         Freelance journalist