Re: Sterownik SISIDE

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 16 Nov 1998 - 19:03:49 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Sprawdzałem na PIO3. Wieszał system już na etapie sterowników. :-(((

no to ja wymiekam...... skoro w nizszym trybie ci sie wiesza, a w
wyzszym nie.

> I mam na razie spokój. Raz się tylko system wnerwił podczas
> przenoszenia całego PMMaila, ale to bywało już wcześniej, gdy OS/2 ma
> za wiele do przeniesienia na HPFS.

hmmmm.... a mi sie ramy z lekka podstarzaly (zwykle FPM), i musialem
zjechac z 60ns na 70ns. zastanawialem sie czemu kiedys os/2 mi finkal,
a potem przy naprawianiu zezarlo ok. 300MB plikow z HPFS. po obnizeniu
wymagan do ramu, dziala mi jak trzeba. z tego co widze, HPFS naprawde
dzielnie znosi wszelkie kopiowania. zdazalo mi sie przenoszenie
300MB plikow ktore mialy srednio ...... 1KB :) i co ? i nic :))

> Natomiast dziwna sprawa stała się z modemem USR Sportster Flash. Po
> usunięciu SIO i powrocie do sterowników OS/2, Dialer nie chciał ruszać.
> Ponowna reinstalacja SIO 1.60d i wszystko poszło jak trzeba. A przecież
> mam nowoczesną płytę. Kurtka wodna. Tyle tylko, że mysz jest na PS/2, a
> COMy przestawiałem gdyż mam za dużo staroci na ISA - dźwięk, monitor i
> jeszcze ten modem, niby najnowszy, ale też ISA.
>
> Warpman

eeee.... jak isa to nie najnowszy :) isa lame. ale to dziwne ze przestal
dzialac.