Re: Fwd: Re: Compaq (Was: Performance Computing on NT...)

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 13:06:21 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
>
> OK, dzięki za wyjaśnienia i ostrzeżenia, a np. HP? Znasz ich modele?
>
> Warpman

moj prywatny ranking sprzetu serwerowego klasy PC (tzn. z intelami) jest
taki:

1.compaq
2.skladak na porzadnej plycie glownej (np. ASUS, jestem fanem:),
   oczywiscie z porzadnymi podzespolami :)
3.ibm pc servers
4.hp pc servers
5.reszta taniego skladanego zlomu

a sprzet na biurko ?
wlasciwie tak jak powyzej, tylko zamienione pozycje "1" i "2" :))))

ktos inny moze sie oczywiscie nie zgodzic z tym co napisalem.

btw. nie ma tu niczego z oferty dell. po prostu nie zetknalem sie z ich
sprzetem.