Re: Fwd: Re: Compaq (Was: Performance Computing on NT...)

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 13:09:59 MET

Wojciech Gazda wrote:

> Masz na myśli kontorlery SCSI Adaptec-a? Dlaczego coś takiego "nie
> bardzo nadaje się na serwer"?

z wielu powodow:
1.adaptece nie bardzo sobie radza z resetowaniem magistrali, jak jakies
   urzadzenie scsi ja zablokuje (np. streamer HP meczy tasme jak glupi,
   lub jakis cdrom trafi na ryse na plycie)
2.jak zamontujesz dwa rozne sterowniki adaptec, to bedziesz mial
   wielki cyrk z ladowaniem modulow aspi. bo modul aspi z jednego
   sterownika, wyklucza zaladowanie takiego do drugiego. buueeee!

adapteki tez nie sa specjalnie wydajne. juz DPT bije je na glowe.
ale z DPT sa jeszcze inne problemy :) itp/itd.