Re: Fwd: Re: Compaq (Was: Performance Computing on NT...)

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 14 Nov 1998 - 22:43:30 MET

Grzegorz Szyszło wrote:

> z wielu powodow:
> 1.adaptece nie bardzo sobie radza z resetowaniem magistrali, jak jakies
> urzadzenie scsi ja zablokuje (np. streamer HP meczy tasme jak glupi,
> lub jakis cdrom trafi na ryse na plycie)
        Coś mi się zdaje, że do rozwiązania tego problemu służy opcja które
nazywa się mniej więcej: "disconnect target". W starszych kontrolerach
ustawiało się to zworką. Kontroler wysyła np. żądanie odczytu danych do
urządzenia po czym zamiast czekać na odpowiedź - może się rozłączyć i
obsługiwać w tym czasie inne urządzenia.
        Gdy np. ten nieszczęsny streamer "wymieli" taśmę, to sam wysyła do
kontrolera sygnał, że dane są gotowe. Wtedy kontroler może odebrać dane.

        Jak widać nie ma rzeczy idealnych...

--
Wojciech Gazda