Re: Fwd: Re: Compaq (Was: Performance Computing on NT...)

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Thu 12 Nov 1998 - 23:04:58 MET

Grzegorz Szyszło <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> nadal szukasz ? compaq jest dobrym sprzetem dla os/2.
> tylko bardzo uwazaj jakie modele kupujesz. wiekszosc modeli
> ma wbudowana grafike cirrus logic. ale niektore maja S3.
> tych sie wystrzegaj jak ognia.

> btw. swego czasu szukalem jak glupi jakiejs karty na cirrus logic
> do mojego prywatnego skladaka.... nici. wszedzie S3. ja przezylem
> trzy rozne modele S3, i wiecej nie kupie niczego dla siebie z chipem
> tej firmy.

????? A ja mam i nie narzekam... Fakt, e Cirrus robi DRIVERY, a S3
dri... ech.. Ale da sie pracowac ;)))

> btw. ibm ma swoje firmowki, tez montuja cirrus logic.

I S3 tez - chocby taki PC Server 325

> caly kanal. tak wiec oryginalnych ibm'ow lepiej nie kupowac.
> z tym ze na ibmy tez trzeba uwazac, bo niektore modele tez maja S3.
Ales Ty strasznie uprzedzony... Driver do S3 + Polfont i juz :-)

> btw. ibm robi tez pc-servers na intelach. niestety montuje na pokladzie
> chipy dobrze znanej firmy adaptec. cos takiego niespecjalnie nadaje
> sie na serwer.

Hm... w projekcie w ktorym pracuje poszlo ponad 30 sztuk takich
serverow... Pracuja bezawaryjnie.. Nie kumam, co jest nie tak?

> compaq wogole dosyc dobrze robi sprzet, szczegolnie ten serwerowy.
> z serwerem daja caly zestaw plytek. ostatnio takze do warp 4 serwer.
> tyle ze wszystko jest pokodowane jakimis kluczami. systemy u compaq
> tez sa drozsze. jedyna zaleta, ze przy instalacjach wystarczy klikac
> w OK, i po prostu MUSI sie zainstalowac.

A niekiedy nie... I wtedy musi sie pojawic inzynier systemowy i zgarnac
wielka kase. Mialem do czynienia z kilkoma comaqami.. wole jednak
IBMki...

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62