Re: Fwd: Re: Compaq (Was: Performance Computing on NT...)

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 13 Nov 1998 - 12:07:30 MET

On Thu, 12 Nov 1998 23:07:28 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Hm... w projekcie w ktorym pracuje poszlo ponad 30 sztuk takich
>serverow... Pracuja bezawaryjnie.. Nie kumam, co jest nie tak?

Na zachodnich listach dyskusyjnych wychwalano raczej sterowniki i
adaptery Tekrama, a nie Adapteca. Chociażby z powodu dobrej pracy
sterowników CAM, a nie ASPI od Adapteca.
U nas te sterowniki z serii DC-390 są tanie i mam na nie cholerną
chrapkę.
Innymi słowy, z tego co słyszałem, sterowniki CAM są lepsze do takich
systemów jak nasze.

Warpman

--
===================== OS/2 WARP 4ever
Przemysław Pawełczyk      TeamOS/2 Polska