Re: Fwd: Re: Compaq (Was: Performance Computing on NT...)

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 10:49:23 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
>
> Szukamy dobrego sprzętu dla OS/2? A Compaq?
>
> Warpman

nadal szukasz ? compaq jest dobrym sprzetem dla os/2.
tylko bardzo uwazaj jakie modele kupujesz. wiekszosc modeli
ma wbudowana grafike cirrus logic. ale niektore maja S3.
tych sie wystrzegaj jak ognia.

btw. swego czasu szukalem jak glupi jakiejs karty na cirrus logic
do mojego prywatnego skladaka.... nici. wszedzie S3. ja przezylem
trzy rozne modele S3, i wiecej nie kupie niczego dla siebie z chipem
tej firmy.

btw. ibm ma swoje firmowki, tez montuja cirrus logic.
ale komputery ibm sa bardziej lamerskie niestety. np. ja mam potworny
problem z zamontowaniem twardziela w szufladzie. jak go raz wykryje,
to spoko. ale jak sie wyjmie i wlozy spowrotem, to juz dezaktywuje
caly kanal. tak wiec oryginalnych ibm'ow lepiej nie kupowac.
z tym ze na ibmy tez trzeba uwazac, bo niektore modele tez maja S3.

btw. ibm robi tez pc-servers na intelach. niestety montuje na pokladzie
chipy dobrze znanej firmy adaptec. cos takiego niespecjalnie nadaje
sie na serwer.

> Doesn't surprise me a bit. Compaq has always been very good about
> supporting
> OS/2 on their machines, especially the servers. My desktop system at
> work
> is a Compaq Deskpro 4000 running Warp 4. The only thing I had to do to
> get it
> installed and running was to download the drivers for the video card
> (an S3

compaq wogole dosyc dobrze robi sprzet, szczegolnie ten serwerowy.
z serwerem daja caly zestaw plytek. ostatnio takze do warp 4 serwer.
tyle ze wszystko jest pokodowane jakimis kluczami. systemy u compaq
tez sa drozsze. jedyna zaleta, ze przy instalacjach wystarczy klikac
w OK, i po prostu MUSI sie zainstalowac.