Re: Ramki - od podstaw

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 10 Nov 1998 - 01:56:37 MET

On Fri, 6 Nov 1998 07:44:28, teamos2_at_calder.com.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Owszem, ale konkretne argumenty wysunely 2 osoby, przy czym niewiele jest siteow
> (ktore tez sa dla widzow) ktore nie korzystalyby z podobnego rozwiazania...

        Chyba więcej niż dwie, bo ja też coś pisałem, a dwie były oprócz
mnie. Przypomnę:

        1. Reload odświerza wyłącznie główną ramkę (a więc zwykle menu), do
której w innych ramkach są doładowywane strony defaultowe. Jeżeli
korzysta się z proksy może się więc okazać, że są wyświetlane
nieaktualne wersje stron.

        2. Jest utrudniane drukowanie. Nie możesz wydrukować całej strony, a
poszczególne ramki - i to jeszcze trzeba w nie wcześniej tupnąć, żeby
wydrukować właściwą ramkę.

        3. Jest utrudnione stosowanie linków z zewnątrz - strona ze środka
serwisu może zostać dolinkowana wyłącznie w wersji bezramkowej, bo w
ogólnym przypadku nie wymusisz załadowania menu w ramce lewej i
wybranej przez kogoś strony w ramce prawej, więc i tak będzie się
wówczas wyświetlać bezramkowo.

--
Pozdrawiam,
Jan.