Re: Gify

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 15:24:10 MET

teamos2_at_calder.com.pl (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

>Dla autora, bo dla widza sa obie tak samo przejrzyste...

po pierwsze primo. strony sa dla autora czy dla widza ?
po drugie ...primo. dla widza frames sa jednak mniej przejrzyste
po trzecie ...primo. dla autora jest przejrzyste, jak sie umie pisac :)

ps: wiem wiem. zlosliwy jestem :)

>Tak, owszem, ale probelm w tym, ze na IBMie jest spis tez z boku, a nawet inny jeszcze
>od dolu...

wiem. ten spis z boku tez mi sie bardzo niepodoba, bo ogranicza widocznosc.

>Chyab nie za bardzo rozumiem. Chodzi ci, zeby strona pokazala sie na calym ekranie,
>nie w ramce? Fakt, ale wlasnie o to w ramkach chodzi. Zreszta mozna zrobic view in
>new browser...

mozna. tyle ze trzeba to robic dla kazdej strony. buueeeeeee........
w wersji bezramkowej moge w jednej kopii odpalic spis tresci, i po prostu
przeciagac linki na druga kopie.

>Tak, przy krotkim spisie. Przy skomplikowanej tabeli (patrz supersite), strona sie
>wydluza, laduje sie wolniej (tzn. przetwarzana jest wolniej), itd.

w menu nawigacyjnych powinny byc najbardziej niezbedne linki.

>:)

>Z tego powodu? Dla idei? Ogladaj lynxem, lub webexplorerem, a jak chodzi ci o sama
>idee (a zdaje sie tak - sadzac po przykladach, jakie mi daliscie), to zwalczac twoich
>pogladow nie bede...

nie dla idei. szkoda mi czasu na klikologie. pewnie bede odwiedzal
twoje strony, ale przez ........... search. jak sie przeindeksuje.