Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 15:02:38 MET

On Thu, 5 Nov 1998 07:46:29 +0100 (CET), Grzegorz Szyszl'o wrote:

>niby dla kogo mniej przejrzyste ?

Dla autora, bo dla widza sa obie tak samo przejrzyste...

>jak tresc jest dluga, to to zmarnowane jak twierdzisz miejsce
>skroluje sie poza widoczny obszar. i na calym dostepnym obrzarze mam
>wlasciwa tresc ktorej szukam.

Tak, owszem, ale probelm w tym, ze na IBMie jest spis tez z boku, a nawet inny jeszcze
od dolu...

>a w ramkach ? nie ma mozliwosci wyciagniecia
>wlasciwej strony, bez koniecznosci odpalenia drugiej kopii szkapy,
>i przeciagniecia strony do tej drugiej kopii.

Chyab nie za bardzo rozumiem. Chodzi ci, zeby strona pokazala sie na calym ekranie,
nie w ramce? Fakt, ale wlasnie o to w ramkach chodzi. Zreszta mozna zrobic view in
new browser...

>ile wiecej miejsca ? 300 bajtow na poczatku na menu kazdej strony
>i tylez samo na koncu ? czyli powiedzmy 600 bajtow ? (w praktyce duuuzo mniej)

Tak, przy krotkim spisie. Przy skomplikowanej tabeli (patrz supersite), strona sie
wydluza, laduje sie wolniej (tzn. przetwarzana jest wolniej), itd.

>nie twierdze ze jestes.
>coz. przyjdzie mi chyba omijac twoj serwis :( buuuu.......

Z tego powodu? Dla idei? Ogladaj lynxem, lub webexplorerem, a jak chodzi ci o sama
idee (a zdaje sie tak - sadzac po przykladach, jakie mi daliscie), to zwalczac twoich
pogladow nie bede...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/