Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Sat 07 Nov 1998 - 16:17:16 MET

On Sat, 7 Nov 1998 15:30:31 +0100 (CET), Grzegorz Szyszl'o wrote:

>po pierwsze primo. strony sa dla autora czy dla widza ?
>po drugie ...primo. dla widza frames sa jednak mniej przejrzyste
>po trzecie ...primo. dla autora jest przejrzyste, jak sie umie pisac :)
>
>ps: wiem wiem. zlosliwy jestem :)

Owszem, strony sa dla widza. A ze uciekasz sie juz do zlosliwosci, to tylko moze
swiadczyc negatywnie o twojej argumentacji...

>wiem. ten spis z boku tez mi sie bardzo niepodoba, bo ogranicza widocznosc.

No coz, na HP jest to samo i moglbym wimienic jeszcze milion siteow. Nie uwazam,
zeby to bylo cos ala Windows - popularne i zle. Po prostu uwazam, ze wiekszosc ludzi
tak woli, ale zeby uszanowac tych, ktorzy tak nie wola, chce dynamiczne strony zrobic.
Ale wasz argument o "profesjonalnych serwisach" upadl...

>mozna. tyle ze trzeba to robic dla kazdej strony. buueeeeeee........
>w wersji bezramkowej moge w jednej kopii odpalic spis tresci, i po prostu
>przeciagac linki na druga kopie.

Zaraz, zaraz - to qpa roboty - musisz demaxymalizowac netszkape, orzeciagac i
maxymalizowac. A jezeli nie masz zmaxymalizowanych, to nie mow nic o
"ograniczaniu" miejsca....

>w menu nawigacyjnych powinny byc najbardziej niezbedne linki.

Co to znaczy najbardziej niezbedne? U mnie linki odsylaja do glownych dzialow i sa
najbardziej niezbedne...

OK, jak chcesz...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster