Re: Ramki - od podstaw

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 21:36:34 MET

> Wyszlismy od zalozenia takiego:
>
> Ramki zle bo:
> a. nie kompatybilne ze wszystkim
> b. zabieraja miejsce, co ZWALNIA CHODZENIE PO STRONACH
>
> ad a. Racja, swieta racja. Dlatego jest wersja noframes dla lynxa i WebExplorera.
> Jedyne mi znane nie obslugujace ramek...
>
> ad b. Ja uwazam to za przesade, tym bardziej, jak ktos uywa klawiatury. Trzymanie
> palca na strzalce w dol nie jest chyba takim utrudnieniem :))) Poza tym chodzenie
> spowrotem do spisu tresci (na osobnej stronie) wymaga (wedlug mnie) tyle samo, albo
> [...]
Leszku - Wiem o co ci chodzi. Prawde mowiac Ty jestes sefem strony i to ty
decydujesz o jej wygladzie. Wszelkie uwagi z naszej strony powinny byc
traktowane jako propozycje. Podejrzewam, ze najlepsza rzecza jaka
moglibysmy zrobic jest pomoc ci w tworzeniu tego serwisu. Wydaje mi sie,
ze wejscie ci na glowe i mowienie, jak masz robic jest troche nie w
porzadku i przypomina klasyczna trojke murarska - jeden robi a dwoch radzi
;)
Nie przecze, ze jestem zwolennikiem stron "bezramkowych" - ale to Ty
decydujesz.

  Do zobaczenia :)