Re: Ramki - od podstaw

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 22:14:57 MET

On Thu, 5 Nov 1998 21:33:17 +0100 (CET), Marcin P. Ciaszczyk wrote:

>Leszku - Wiem o co ci chodzi. Prawde mowiac Ty jestes sefem strony i to ty
>decydujesz o jej wygladzie. Wszelkie uwagi z naszej strony powinny byc
>traktowane jako propozycje. Podejrzewam, ze najlepsza rzecza jaka
>moglibysmy zrobic jest pomoc ci w tworzeniu tego serwisu. Wydaje mi sie,
>ze wejscie ci na glowe i mowienie, jak masz robic jest troche nie w
>porzadku i przypomina klasyczna trojke murarska - jeden robi a dwoch radzi
>;)

:))) Wszelkie propozycje przyjmuje i rozpatrzam :))) (stad strony sie zaczely zmieniac) :)

>Nie przecze, ze jestem zwolennikiem stron "bezramkowych" - ale to Ty
>decydujesz.

Ja tez jestem zwolennikiem beramkowych - wtedy, kiedy ramki nie maja sensu. A nie
jest to tak, ze ramki w ogole sensu nie maja. Wedlug mnie ramki maja sens wlasnie w
takim wypadku, jakim jest team :) (ale moze wymysle jakis kompromis :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1