Re: Aurora - pierwsze wrażenia.

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 11:30:18 MET

Dominik Czechowski napisał(a):
> [...]
[...]
> Nie ma takich problemow. Musisz ustawic voluminy, zarzadzanie nie jest juz
> na pozimie partycji. W widoku logicznym tworysz volumin na partycji(ach) i
> jest OK.

        Tyle, że on mi tak zrobił bez mojego udziału: wystartowałem
z dyskietek instalacyjnych, on coś pogmerał i stwierdził, że jest
"LVM enabled" czy coś w tym stylu i muszę wystartować od nowa, zrobiłem
to i okazało się, że już nie było partycji NTFS (tylko "Free Space").

> A nowy BootManager jest znacznie lepszy od starego (dluzsze opisy
> systemow

Zgadza się - i to jest dobre.

> i chyba juz nie ma ograniczenia do 3 systemow na partycjach
> podstawowych (jeszcze nie do konca to sprawdzilem)

        Wątpię. To jest ograniczenie tablicy partycji - jest na
niej miejsce tylko na 4 partycje (podstawowe lub rozszerzone)
a jedno miejsce już zajmuje BM.

> A po co ?

        Po to, żeby nie robił takich numerów. No, chyba, że
poprawią LVM. Poza tym, nowego BM nie da się ustawiać przy
użyciu starego FDISK-a.

        Sławomir Stachniewicz.

Slawomir.Stachniewicz_at_alf.ifj.edu.pl
http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie
Nie trzeba wierzyc w karabin, aby z niego strzelac.
One doesn't need to believe in the gun in order to shoot.