Re: Aurora - pierwsze wrażenia.

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 10:36:54 MET

On Thu, 5 Nov 1998, [iso-8859-2] Sławomir Stachniewicz wrote:

> Czoł(gi)em !
>
> - RAR 2.04 for OS/2 nie działa (SYS3175), działa tylko UNRAR.
Stara 2.03 tez nie dziala (i nie jest to wyjatek)

> - Przy shutdown-ie w pracy (sieć) "wiesza" mi komputer, na razie
> nie znam przyczyny.
U mnie jest OK (chociaz trwa to z 30 sek

> [...]
> replaced by LVMGUI.CMD. Please use one of these utilities."
> Tyle, że to badziewie mi popsuło tablicę partycji i uniemożliwiło
> korzystanie z WinNT w domu (partycja NTFS, logiczna) - przesunęło
> ją do sektora partycji podtawowych i zaznaczyło jako "unused".
> Może dlatego, że wcześniej tam "majstrowałem" przy użyciu
> kBootManagera, ale z Linuxem (Ext2, też logiczna) wszystko w
> porządku. Jeszcze nie udało mi się doprowadzić do stanu poprzedniego
> (i chyba już się nie uda, ale nie miałem tam nic ważnego).
> A jeśli chodzi o BM, to wywaliłem i zainstalowałem z powrotem

Nie ma takich problemow. Musisz ustawic voluminy, zarzadzanie nie jest juz
na pozimie partycji. W widoku logicznym tworysz volumin na partycji(ach) i
jest OK. A nowy BootManager jest znacznie lepszy od starego (dluzsze opisy
systemow i chyba juz nie ma ograniczenia do 3 systemow na partycjach
podstawowych (jeszcze nie do konca to sprawdzilem)

> Chyba ich poproszę, żeby była możliwość używania Boot
> Managera po staremu ...
A po co ?

> Sławomir Stachniewicz.

Dominik Czechowski