Re: Lamerskie pytanie

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 12:20:24 MET

In article <Pine.SOL.3.91.981105095421.4924A-100000_at_altis>,
Marek Wojciechowski wrote:

>Problem chyba faktycznie w rozdzielczosci. W warpie o ile sie orientuje
>okno sesji tekstowej nie moze zabierac wiecej jak iles tam % ekranu. Jak
>jest zbyt duze, to masz suwaki. Czyli jak okno bylo bez suwakow tzn. ze
>miales wieksza rozdzielczosc niz obecnie, ewentualnie mniejsze
>czcionki.

A ja ma taki problem z telnetem w sesji PM. Wszystko inne działa OK. I też
mi się to zrobiło nie wiadomo kiedy (na pewno kiedyś było dobrze).

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."