Re: acrobat

Autor: Arkadiusz Podgorski (wodzu_at_softomat.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 11:43:03 MET

Grzegorz Szyszl'o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: Arkadiusz Podgorski <wodzu_at_softomat.com.pl> wrote:

:>:>: skad z pobliza moge zassac acrobat reader for os/2 ?
:>:>3.0 np. ode mnie.
:>: no to chce :) juz sciagnalem.
:>smacznego ;)
: plik jest uszkodzony :((((((((

juz sie pokajalem :(

:>nie wiem, czy to regula, ale jezeli (warp3) nie wybiore zadnego device'a do
:>dzwieku, to nie ma zakladki sounds (albo jakos tak - nie pamietam) tej od
:>wyboru brymblania przy eventach.

: nie wiem dlaczego. ja te zakladke zawsze mialem. ale warpa3 juz od dosyc
: dlugiego czasu nie uzywam.

zawsze mi sie wydawalo, ze ona pojawia sie, jezeli zostanie wybrany
multimedia support (ten podstawowy). ale chyba cos nie. :)) ja przez jakis
czas mialem "pozyczonego" warpa4 i teraz usiluje wrocic do swojej
archaicznej trojki. no i mam z tym glupie problemy. cholera, co za system -
czlowiek zapomina, jak sie go instaluje. :)))

: hmm...... moze u mnie dzialalo, bo po instalacji multimediow wogole w nie
: nie wchodzilem. tylko od razu instalowalem drivery.

ja probowalem i tak i tak. w koncu sie pogubilem w tym, jaka metoda daje
jakie efekty... :))

: co z tego ze dzwiek porzadny, skoro support o sciane mozna potluc ?
: kiedys kupilem te karte wlasnie ze wzgledu na dzwiek. a tu masz. firma
: wycofala sie z produkcji. banda lamerow.

mi zal do nich przeszedl juz jakies trzy lata temu... :)

:>ja swojego maxa kupilem za ponad szesc baniek, to teraz mam go wymienic na
:>cos za dwie? ;)))
: coz. ja wlasnie zamierzam cos takiego zrobic. z prostego powodu.
: karta dzwiekowa na ISA zapycha szyny procesora w ok. 20%, czyli spowalnia
: procesor o te 20% bez wzgledu na jego szybkosc. to bardzo duzo,
: i mi to bardzo przeszkadza.

gierki ci licho chodza z dzwiekiem? :)) bo do innych zastosowan, to nie ma
wiekszego znaczenia. no, chyba, ze zajmujesz sie przetwarzaniem dzwieku
on-line, to przepraszam (wlasnie szczekam pod stolem). :)

--
nie moge dojsc, jak oni uzywaja wielkich liter.