Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 21:14:11 MET

On Mon, 2 Nov 1998 20:46:40 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Lechu, ja Cie proszę - NO FRAMES! One naprawdę nie przyspieszają, a
>zmniejszaja efektywne pole widzenia.

Nie zgadzam sie - w koncu nawigacyjny pasek i tak jest, niezaleznie od ramek - chyba,
ze wolisz ciagle wracac backiem do strony ze spisem tresci. A ramki laduja sie
niezaleznie - bardzo to przyspiesza chodzenie po stronach...
(nie musisz czekac, az sie spis tresci zaladuje...)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1