Re: Gify

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 11:53:56 MET

teamos2_at_calder.com.pl (Lech Wiktor Piotrowski) wrote:

>Nie zgadzam sie - w koncu nawigacyjny pasek i tak jest, niezaleznie od ramek - chyba,
>ze wolisz ciagle wracac backiem do strony ze spisem tresci. A ramki laduja sie
>niezaleznie - bardzo to przyspiesza chodzenie po stronach...
>(nie musisz czekac, az sie spis tresci zaladuje...)

i tak, i nie. glupi pasek zajmuje mi cenne miejsce w oknie przegladarki.
przez to musze czesciej przewijac tekst, w konsekwencji wolniej mi
sie czyta. a pasek nawigacyjny ? to ja moge zrobic File/NewWindow
lub cos takiego jesli mam potrzebe bardziej zaawansowanego nawigowania.

btw. czasami trafia mnie, jak ktos powstawia ze klikniecie na link
otwiera kolejna kopie przegladarki. najczesciej wtedy, kiedy jest to
najmniej potrzebne.