Re: Cud w TV !!!

Autor: Ireneusz Piotr Furdyna (ifurdyna_at_polbox.com)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 16:36:41 MET

Grzegorz Szyszl'o wrote:

> dopoki nie zaczna wychodzic gry na warpa,

Swego czasu miałem jakieś gry i... nawet chciałem je zarejestrować (miałem dema). Firma napisała
mi iż nie posiada już ich i przechodzi z rynku OS/2 na Windę gdyż... na naszym rynku nie da się
sprzedać gier w sensownej ilości. Podobno tylko 0,5% Warpowców posiada gry dla tego systemu a
86% stwierdziło iż nigdy nie kupi żadnej gry.

> to ludzie raczej niechetnie
> beda sie przesiadac.

Dziwisz się zaciekłym graczom, przynajmiej dycha znajomych powiedziała "jak będš gry to się
przeniesiemy". Nie mieli na myśli rekompilacji.

> np. ja sie zastanawiam, czy nie doinstalowac na
> twardzielu przerosnietego bootstrapa do gier.

a proszę bardzo świetnie działa. Tylko trochę szkoda czasu dla nich. (Przygadał kocioł
garnkowi).

--
    Ireneusz Piotr Robert "Ketchup" alias "Yeti" Furdyna
                   ifurdyna_at_polbox.com