Re: Stworzenia Swiata ciag dalszy ... :)

Autor: Ireneusz Piotr Furdyna (ifurdyna_at_polbox.com)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 16:37:57 MET

Marcin P. Ciaszczyk wrote:

> Uwagi redakcyjne zebraˆ Bilbo

Dzięki było świetne, nawet pokazałem znajomym "Szklarzom" nawet się nie
obrazili i mieli niezły ubaw. Zgodzili się także co do założeń textu. (Czyżby
bunt na pokładzie Bila?).

> Mam propozycje globalna zwiazana ze strona Teamu - moze znajdzie sie tam
> miejsce na takie kwiatki ? (mam jeszcze kilka :))) )

 Szko da iż nie mam na to wpływu, ale popieram. Śmiechu zawsze w naszym świeci
nie za mało.

--
    Ireneusz Piotr Robert "Ketchup" alias "Yeti" Furdyna
                   ifurdyna_at_polbox.com