Re: Ciekawostka ?

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 16:37:30 MET

In article <363DD793.CD5F481B_at_igf.edu.pl>, Malgorzata Liszewska wrote:

>O telewizji nie wiem, ale na pewno caly system POGODA w IMGW (przetwarzanie
>danych meteo+ analiza + prezentacja ....) dziala w OS2 i dziala niezle !

A ja znam jedna elektrownie w ktorej program nadzorujacy prace jakichs zespolow
(nie jestem specjalista wiec sie nie wypowiem jakich) dziala na OS/2.
I to nie tylko serwer ale stacje sczytujace dane z czujnikow i wysylajace je
do glownego serwera tez.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"What if everything is an illusion and nothing exists?
In that case, I definitely overpaid for my carpet."