Re: Backup systemu

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 15:32:32 MET

Jacek Poszytek <szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl> wrote:

>Dzieki.
>Dyskietki serwisowe zrobilem juz dawno, sa bardzo przytatne do
>partycjonowania dyskow twardych i ich formatowania. Domyslam sie, ze
>przy odtwarzaniu systemu z kopii mam uzyc kolejnego magicznego polecenia
>..... restore. Tylko czy po takim zabiegu system bedzie dzialal jak
>poprzednio.

bedzie pod warunkiem, ze odzyskasz go tak jak byl, czyli dokladnie na ten sam
dysk twardy. backup z C:, to restore na C: . i tak dalej.

>A na ZIP-a sie da czy nie.

jesli litera dysku jest dostepna, i jesli uda ci sie uzyskac dostep
do ZIP z dyskietek serwisowych, to jak najbardziej tak.
podejrzewam ze do zipa bedziesz musial doinstalowac kilka sterownikow.

>pOSdrawiam
> Jacek

ja metoda backup/restore przenosilem jedna z instalacji ze 3 razy z twardziela
na twardziel. i bylo spoko. trzeba pamietac gdzie byly pliki dodatkowe,
bo ja lubie przenosic swapfile na inny twardziel. trzeba o tym pamietac.
takze o aplikacjach umieszczonych na innych twardzielach.