Re: Backup systemu

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 15:06:47 MET

Grzegorz Szyszl'o wrote:
> robisz ilosc dyskietek serwisowych rowna wersji systemu,
> odpalasz z nich, a potem wydajesz magiczne polecenie ....... backup .
Dzieki.
Dyskietki serwisowe zrobilem juz dawno, sa bardzo przytatne do
partycjonowania dyskow twardych i ich formatowania. Domyslam sie, ze
przy odtwarzaniu systemu z kopii mam uzyc kolejnego magicznego polecenia
..... restore. Tylko czy po takim zabiegu system bedzie dzialal jak
poprzednio.
> w sumie najlepiej zrobic backup na jakis podlozony dysk twardy.
A na ZIP-a sie da czy nie.

pOSdrawiam
        Jacek