Re: --==<<NAGRYWANIE CD>>==--

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 13:22:45 MET

warpman_at_friko5.onet.pl (=?iso-8859-2?q?Przemys=B3aw_Pawe=B3czyk?=) wrote:

>Pozwolę sobie na odmienne zdanie, gdyż cenię sobie reklamy, które
>informują gdzie, co i kiedy.
>(Rozumiem, że sugerujesz, iż będziesz musiał napisać skrypt kasujący
>jego listy, ale tak w rzeczwistości poruszyłeś trochę szerzy temat,
>stąd mój odpór. :-).)

nie o to chodzi. nie czytalem grupy tydzien, a tu AZ TRZY jego spamerskie
ogloszenia. ja gluchy nie jestem, mysle ze inni tez. niech wysyla
co kwartal i bedzie spokoj.

a mi chodzilo raczej o odpalenie regularnego skryptu, by zapchac jego
skrzynke informacyjna, z minimalnym obciazeniem czegos innego.

>Uzasadnienie.
>W czasach pierwszego PC Kuriera, który reklamami był wręcz
>naszpikowany, nikt jakoś nie protestował. To była esencja PC Kuriera.

newsy to nie pc kurier. kupujac dany egzemplarz kuriera, masz tylko jego.
poza tym reklamodawca jak gdyby finansuje w czasopismie artykuly, itp,
co obniza cene pisma.

w newsach koszty ponosi odbiorca. nie chodzi tu o ulamek senundy zczytywania
posty przez modem, lecz na czas zmarnowany na przewertowanie niechcianego
listu.

>Dlaczego? Bo był to najlepszy sposób na dotarcie do klientów, a także
>na poznanie oferty sprzedających. Reklama była, jest i będzie i chwała
>jej za to, gdyż nie chcę żyć zamknięty w piwnicy.

do tego sa specjalne grupy na newsach. pl.internet.sprzedam .
po to jest podzial tematyczny, zeby mozna bylo sie wyrobic z czytaniem
tego, co sie chce czytac.

>Dlaczego nikt nie protestuje przeciwko przydrożnym reklamom, przecież
>"rzucają" się w oczy i kierowca może rozbić auto (albo zabić
>przechodnia itd.).

reklamy sa umieszczane na terenach prywatnych. sprawa wlasciciela jest to,
co sobie stawia w swoim ogrodku.
btw rozbijania aut. przydrozne damy lekkich obyczajow musialy zrezygnowac
z jaskrawego ubarwienia, ze wzgledow ktore wymieniles.
ale to poza tematem, i przyklad jest nieadekwatny.

>Dlaczego nikt nie czepia się reklam w gazetach (poza
>paroma debilami, jak się czasem czyta listy do redakcji w czasopismach
>komputerowych, którzy chcieliby same teksty, najlepiej za darmo)?

bo w gazetach reklamodawcy ponosza czesc kosztow artykulow pisanych,
czesc ponosi kupujacy. kosz reklam w calosci ponosza reklamodawcy.
a na newsach ?

>Dlaczego nikt nie poderżnie gardełka specom w TV (szczególnie w
>Polsacie, którzy w chamskim przerywaniu w najmniej odpowiednich
>momentach biją na głowę najgorsze stacje za granicą)?

nie tylko w polsacie. poza tym za polsat nie placisz. bardziej irytujace
jest to, ze placisz i ty i ja podatki na TVP, a tam tez leca reklamy.
i uwazam ze nalezy cos z tym zrobic. taksamo jak z tym newsowym spamerem.

>Czy kiedy dożyjemy czasów, w których każdy będzie miał płaski ekran
>wielkości ściany i musiał będzie od czasu do czasu obejrzeć reklamę,
>ludzie wyjdą z siekierami na ulicę?

obawiam sie czasow, kiedy wlaczajac terminal (bo juz nie bedzie telewizorow)
bede musial zmarnowac godzine na wciskanie przycisku "Anuluj"
by sie dostac do funkcji z ktorych chce skorzystac.

>A może będą wtedy inteligentne
>programy, które będą usuwały wstawki reklamowe? Na razie ich nie ma i
>trzeba się z tym pogodzić. Zresztą gdyby się pojawiły, reklam by nie
>było, jak również pieniędzy na np. widowiska sportowe, które tak
>niektórzy uwielbiają.

to raczej bedzie rozstrzygniete prawnie.

>Więc gdzie leży przyczyna? W anonimowości i braku odpowiedzialności
>związanej z Internetem. Czy drogi Grzegorzu wyjdziesz na ulicę z motyką
>by protestować przeciwko Polsatowi? Nie.

oczywiscie ze nie. nie ogladam polsatu, i ich glupich reklam.
wole sobie wypozyczyc stosowne tytuly w wypozyczalni, i spokojnie
obejrzec o dowolnie przez siebie wybranej godzinie.
telewizor traktuje jak medium informacyjne. jakis dziennik,
czaaaaasem film jak sie trafi naprawde dobry. reszta to metna sieczka.

>Ale siedząc wygodnie w fotelu
>możesz "dokopać" komuś kto reklamuje towar, który akurat jest dla
>Ciebie przeznaczony - nagrywanie CD jest przecież dla "komputerowców"
>(takich jak Ty), a nie krawców. Więc czemu się wściekasz? ;-)

wsciekam sie bo zobaczylem 3 jego posty, po tygodniu nieczytania.
wczesniej tez regularnie slal to samo. chcesz zeby
takze z tej grupy zrobil sie reklamowy polsat ? mysle ze nie.
ja wlasnie dlatego sie wsciekam. w polsacie reklamodawca przynajmniej
cos placi za reklame (uwazam ze za malo, ale to TVP zbija ceny).

>Wygląda na to, że ten "internetowy fotel" rozleniwia nie tylko ciało
>ale i coś więcej, niestety.

trzeba sie jakos bronic przed szumem informacyjnym.

>Internet był, jest i będzie wspaniałym medium dla sprzedawców i
>kupujących. Kropka. I ja jestm ZA.

w takim razie regularnie czytaj news:pl.internet.sprzedam
ta grupa nie powstala dla celow reklamowych, i to nalezy respektowac.