Re: Zadania do wykonania

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 19:19:44 MET

On Wed, 28 Oct 1998 01:52:34 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>Wyśle Lechowi, wyśle Lechowi ...
>Nie przesadzajmy. W końcu po to wymyślono HyperText, żeby fizyczna
>lokalizacja strony nie maiała znaczenia. Lepiej chyba umieścić na
>stronie teamu stosowny link, a właściwa strona może być gdzie indziej,
>np. u Ciebie skoro już ją przygotujesz.

Hi,

Myślę Marek, że nia masz racji, a przynajmniej nie do końca. Jeśli
większość informacji jest zgromadzona w jednym miejscu to można 1)
serwer przeszukiwać, 2) "zgrabić grabberem", 3) ujednolicić grafikę, 4)
zwalić trochę pracy na webmajstra ;-).

Ale przyporządkowanie zadań w naszej społeczności jest warunkiem sine
qua non jakiejkolwiek dalszej działalności, która mogłaby nam i innym
ułatwić warpowe życie.

Nie pytaj co Warp może zrobić dla Ciebie (bo to już wiesz), ale co Ty
możesz zrobić dla Warpa (dla siebie i dla kolegów)! :-)))

Pozdrawiam,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist