Re: Zadania do wykonania

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 01:31:17 MET

On Tue, 27 Oct 1998 14:05:19, Pawel Zakrzewski
<zakrzews_at_baszta.iie.ae.wroc.pl> wrote:

> Ja proponuje zrobic na stronie Teamu strone poswiecona problemom
> sprzetowym. Chodzi mi tu glownie o spisanie problemow zwiazanych ze
> slabymi strownikami, starymi ich wersjami itp. Moze to byc przydatne gdy
> ktos bedzie kupowal nowy sprzet i wie ze sa sterowniki do OS-a ale nie
> wie jak one sie sprawuja. Ja juz nieraz mialem takie problemy.
> Jak koledzy wysla mi troche danych na temat takiego hardwaru, szybko
> przygotuje strone i wysle ja Lechowi aby umiescil ja na witrynie Team-u
> i/lub ewntualnie cos poprawil

Wyśle Lechowi, wyśle Lechowi ...
Nie przesadzajmy. W końcu po to wymyślono HyperText, żeby fizyczna
lokalizacja strony nie maiała znaczenia. Lepiej chyba umieścić na
stronie teamu stosowny link, a właściwa strona może być gdzie indziej,
np. u Ciebie skoro już ją przygotujesz.
Do Ciebie w takim wypadku były by również wysyłane informacje o ew.
koniecznych zmianach/poprawkach/uaktualnieniach.

Taka organizacja pozwoli na szybsze reagowanie na konieczne zmiany, niż
gdyby jedna osoba miała się zajmować wszystkimi działkami i uaktualniać
strony o sprzęcie, sterownikach, listę aplikacji czy czego tam jeszcze.

                                               Marek Wojciechowski