Re: Zadania do wykonania

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 01:26:34 MET

Przemysław Pawełczyk <warpman_at_friko5.onet.pl> wrote:
> Hi,

> 4. FTP z plikami na zamówienie za darmo
> Adam Płaszczyca zaproponował usługę typu Apps On Demand. Ktoś wrzuca
> zapotrzebowanie na konkretny plik, serwer czyta, ustawia się na
> pobieranie, po czym, po skończenie daje mu znać, że aplikacja czeka.
> Kto by się podją opracowania?

> Innymi słowy, kto mógłby udostępnić serwer FTP (jeden centralny
> wystarczy), i kto pomógłby w konfiguracji serwera czy też napisania
> oprogramowania (bardzo prostego, tak myślę :-)). Proponuję Adamie abyś
> sprawę poprowadził.

Heh :-))) A jak myślisz, po co zaproponowałem? Z dziką rozkoszą :-)))
Stałe łącze już jest, w tym tygodniu kupuję kompa i lecimy :-))) Niech
żyje rexx (i DB2)

> 6. Kontakty z prasą
> Tym będzie się zajmował Lech Piotrowski, ja mogę Ci pomagać jeśli
> zechcesz. Ale to Ty będziesz decydował co, gdzie i kiedy.
A ja mogę z radiem ;)

> 7. Składka na domenę
> Albo czekamy na Stowarzaszenie albo załatwiamy już teraz. Wobec tego
> ostatniego Lech poda po ile mamy się złożyć i kto. Lechu musisz się
> silnie domagać, bądź EGZEKUTOREM wobec nas!

Domenę można zarejestrować bez stowarzyszenia. BTW - klasyczne
stowarzyszenie nam raczej nie grozi... Skomplikowana procedura i wysokie
koszty m.in. pełna księgowość.. Za to jest inna, uproszczona forma
zorganizowania się, tylko mi wyleciała z głowy.. Czy ktoś nie pamięta
kiedy ukazała się ustawa o stowarzyszeniach? Nie mam czasu na
przekopywanie wszystkiego...

> [...]

> uzupełnię.

> a) teksty tłumaczone z angieskiego
> b) nasze opisy aplikacji
> c) lista aplikacji dla OS/2 i zamienników z Win
> d) archiwum os.os2!
> e) teksty z czasopism komputerowych (lub/i lista kiedy się ukazały i
> gdzie)
> f) baza RedBooks.

> Otóż spotkałem się z przypadkiem zgromadzenia na serwerze prawie
> wszystkich najważniejszych plików *.INF. Gdyby tak można je było
> jeszcze przeszukiwać on-line byłoby cudownie. Tylko czy IBM nie wyrazi

Nie sądzę, ale sprawdzę. BTW - jak wspominałem, będę miał na pokładzie
DB2 - a przeszukiwanie za pomoca bazy danych to jest ziuuuu!
Zresztą zobaczcie jak to działa na newsach pckuriera. Jeżeli ktoś z
listowiczów nie wie jeszcze, to informuję, że całość obrabia OS/2, Lotus
Domino Go Web Server, DB2WWW, DB2 i oczywiścei rexxio (m.in. reminder).

Dokumenty typu How-to byłyby mile widzaine - a to pozwoliłoby wielu
ludziom na rozwiązanie problemu :-)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 360969