Re: Zadania do wykonania

Autor: Pawel Zakrzewski (zakrzews_at_baszta.iie.ae.wroc.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 11:59:48 MET

> Wyśle Lechowi, wyśle Lechowi ...
> Nie przesadzajmy. W końcu po to wymyślono HyperText, żeby fizyczna
> lokalizacja strony nie maiała znaczenia. Lepiej chyba umieścić na
> stronie teamu stosowny link, a właściwa strona może być gdzie indziej,
> np. u Ciebie skoro już ją przygotujesz.

 Masz racje to bedzie o wiele efektywniejsze. Jednak mam na razie maly
 harmider z serwerami na uczelni (zmiana kont,adresow serwerow ) tak wiec
 zanim to sie nie poprawi musialbym stronke wrzucic na jakis WOLNY darmowy
 serwer. Ale postaram sie szybko zalatwic miejsce na serwerze na uczelnii.

 Pozdrawiam i prosze o przysylanie do mnie na priva danych na temat
 hardwarku na razie na konto giziu_at_kki.net.pl