Re: Zadania do wykonania

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 17:56:39 MET

On Tue, 27 Oct 1998 14:32:40 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Slyszalem, ze z organizacja jest duzo problemow. Jest to juz statut prawny, wiec trzba
>prowadzic cos a'la ksiegowosci, placic i w ogole.... Nie jest to tak, ze rejestrujemy i
>tyle...

Tak, wiem, dlatego o tym napisałem. Ale nie widzę powodu dla którego
inni mogą, a my nie. Chyba że z wrodzonego osmanom lenistwa... ;-)
(piszę za siebie).

>Albo do mnie, jako artykuly ogolnie na Team :)

No, właśnie. NIE! Cały czas usiłuję zdjąć z Ciebie trochę prac, a Ty
prawie cały czas to kontrujesz. W tym konkretnym przypadku zaszło małe
nieporozumienie. Proponowałem najpierw do mnie, by potem przesłać to do
Ciebie - poprawione, przejrzane i opracowane w HTMLu.

Cały czas szukam sposobu na zaprzestanie dublowania prac. Albo nie
śledzisz kierunku w którym zmierzam (ostatecznie nic złego się nie
dzieje), albo ja nie dość wyraźnie o tym pisałem. Powiem więc wyraźnie.

Cała moja ostatnia pisanina miała i ma na celu uporządkowanie zadań i
rozdzielenie ich tak, aby się nie dublować w pracach, aby jeden nie
miał za dużo do pracy, aby inni (nie tylko Ty) czuli się potrzebni, aby
 ułatwić zdobywanie plików itp. Jeśli chcesz to poprowadzić, proszę.
Możemy umówić się na coś innego. Zastanów się np. nad celami powołania
TeamOS/2pl, a potem zacznij rządzić organizacją. Z przyjemnością się
podporządkuję. Ale zbyt często nasze zamierzenia rozmywają się w
ogólnikowych deklarachacj lub ochach i achach, po czym następuje...
koniec. Dyskutowanie ic nie kosztuje, ale z tegonic nie wyniknie.
Potrzebne są konkretne zadania, dla konkretnych osób i ich EGZEKUCJA
(no zadań, nie nas.;-)))) ).

I nie odbieraj tych kilku zdań nazbyt emocjonalnie. Czasem kilka
szczerych słów jest więcej warte niż tony uśmiechów.

>Jest taka obszerna lista gdzies za granica - jest w linkach, wiec nie wiem, czy jest sens
>ja dublowac...

I tak, i nie. Jeśli jest u nas to jest bardziej dostępna i tańsza.
Znaczenie ma również gdzie, na której stronie w WWW TeamOS/2pl
umieścisz odnośnik.

>Jest na man.lodz.pl, czy warto przenosic na Team? Musialbym pozatym uzgodnic
>wszystko (miejsce dyskowe) z Calderem :)

Gdyby było u nas możnaby je przeszukiwać on-line. A potem spakować
automatycznie wszystkie znalezione listy i wysłać do zainteresowanego.

>Mowisz o infach? Jak wspomniales, trzeba z IBMem uzgodnic. Pozatym chyba tylko
>red Booki OeSowe :)

Mówię o WSZYSTKICH INFach możliwych do zdobycia.

Pozdrawiam,
Przemek

--
Przemysław Pawełczyk (Warpman)    Freelance journalist