Re: Zadania do wykonania

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 14:22:22 MET

On Tue, 27 Oct 1998 12:12:47 +0100 (CET), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Hi,
>
>1. Spotkanie
>Zanim dojdzie do towarzyskiego spotkania musi już być domena oraz
>rozeznanie jak zarejestrować Stowarzyszenie, ile to będzie kosztowało
>itd. Ewentualnie będzie to wymagało opracowania paru papierków
>(statutu) oraz spotkania w Warszawie oraz wybrania władz (niestety).
>Chyba, że pozostajemy przy pospolitym ruszeniu... ;-(((

Slyszalem, ze z organizacja jest duzo problemow. Jest to juz statut prawny, wiec trzba
prowadzic cos a'la ksiegowosci, placic i w ogole.... Nie jest to tak, ze rejestrujemy i
tyle...

>5. Opisy aplikacji
>Proponuję, aby każdy z nas napisał opis jakiejś aplikacji, na której
>się dobrze zna. Lub podał listę plusów i minusów. W ten sposób
>zgromadzimy trochę materiałów do naszej bazy wiedzy. W tej sprawie
>proszę pisać do mnie - Przemysława Pawełczyka.

Albo do mnie, jako artykuly ogolnie na Team :)

>6. Kontakty z prasą
>Tym będzie się zajmował Lech Piotrowski, ja mogę Ci pomagać jeśli
>zechcesz. Ale to Ty będziesz decydował co, gdzie i kiedy.

OK, ale oczekuje propozycji z waszej strony :)
>7. Składka na domenę
>Albo czekamy na Stowarzaszenie albo załatwiamy już teraz. Wobec tego
>ostatniego Lech poda po ile mamy się złożyć i kto. Lechu musisz się
>silnie domagać, bądź EGZEKUTOREM wobec nas!

OK, na razie otrzymalem same maile z glosem na domene teamos2.org.pl, wiec
zabieram sie za zalatwianie :)

>9. Baza wiedzy na WWW TeamOS/2pl
>
>Już o tym pisałem w poprzednich punktach, ale tu usystematyzuję i
>uzupełnię.
>
>a) teksty tłumaczone z angieskiego
>b) nasze opisy aplikacji
>c) lista aplikacji dla OS/2 i zamienników z Win
Jest taka obszerna lista gdzies za granica - jest w linkach, wiec nie wiem, czy jest sens
ja dublowac...

>d) archiwum os.os2!
Jest na man.lodz.pl, czy warto przenosic na Team? Musialbym pozatym uzgodnic
wszystko (miejsce dyskowe) z Calderem :)

>e) teksty z czasopism komputerowych (lub/i lista kiedy się ukazały i
>gdzie)

OK, chyba ty proponowales, ze sie tym zajmiesz :)

>f) baza RedBooks.

Mowisz o infach? Jak wspomniales, trzeba z IBMem uzgodnic. Pozatym chyba tylko
red Booki OeSowe :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/