Re: Zadania do wykonania

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 18:36:10 MET

On Tue, 27 Oct 1998 18:04:16 +0100 (CET), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Tak, wiem, dlatego o tym napisałem. Ale nie widzę powodu dla którego
>inni mogą, a my nie. Chyba że z wrodzonego osmanom lenistwa... ;-)
>(piszę za siebie).

OK :)

>No, właśnie. NIE! Cały czas usiłuję zdjąć z Ciebie trochę prac, a Ty
>prawie cały czas to kontrujesz. W tym konkretnym przypadku zaszło małe
>nieporozumienie. Proponowałem najpierw do mnie, by potem przesłać to do
>Ciebie - poprawione, przejrzane i opracowane w HTMLu.

Szkoda, ze nie napisales o tym od razu (albo cos przeoczylem). Bo to "albo do mnie"
bylo delikatna sugestia, ze ja sie stronami teamu zajmuje :))) Jednak jak widze,
chodzilo o co innego i honor zwracam :)

>I tak, i nie. Jeśli jest u nas to jest bardziej dostępna i tańsza.
>Znaczenie ma również gdzie, na której stronie w WWW TeamOS/2pl
>umieścisz odnośnik.

OK, zrobim wlasna :)

>Gdyby było u nas możnaby je przeszukiwać on-line. A potem spakować
>automatycznie wszystkie znalezione listy i wysłać do zainteresowanego.

Hmm, ok, przegadam z Calderem

>Mówię o WSZYSTKICH INFach możliwych do zdobycia.

Nawet jesli dotycza AS/400?

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/