Re: Péyty CD dla OS/2.

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 19:48:11 MET

Dominik Czechowski wrote:

> 1. zdobyc: www.truespectra.com (lub poszukac pirata) demko jest na
> Application Samplerze do Warpa 4
        Oglądałem serwis www.truespectra.com i interesowałoby mnie nie dema,
ale pełna wersja. Z programami dla OS/2 (dostępnością) jest jak z
potworem z Loch Ness. Niby wielu widziało, niektórzy mają nawet zdjęcia,
ale gdy zbadać sprawę okazuje się, że wszystko to lipa.

> 3. TrueSpectra Photographics jest prakaktycznie tylko w wersji dla OS/2
> Warp (sa jeszcze porty do Linuxa i BeOSa, oraz nieco zacofana wersja pod
> Windy :-))) ). Oczywiscie mowie o wersji PRO.
        Podsumowując - na nieokreślony czas mogę się tylko obejść smakiem.
Przynajmniej do momentu gdy w Polsce będzie jakiś dystrybutor softu dla
OS/2, taki z prawdziwego zdarzenia.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */