Re: P‚yty CD dla OS/2.

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 15:19:22 MET

On Sun, 25 Oct 1998, Wojciech Gazda wrote:

> Fajnie świetnie. Tylko skąd to zdobyć? Jakoś gdy kogokolwiek pytam o
> program graficzny dla OS/2 to pytany nabiera wody w usta... Podaj jakieś
> namiary - skąd na przykład ściągnąć demo i/lub gdzie to kupić.
> I apropos "memorandum Warpmana" może opis tego, wraz z wspomnianymi
> wcześniej namiarami mógłby znaleźć się na stronach Team OS/2?
> Oby nie była to taka sama sytuajcja jak z ColorWorks. Świetny!
> Fantastyczny! Tyle że kiedy wysłałem maila z zapytaniem za ile,
> otrzymałem odpowiedź "We no longer supports OS/2...".

1. zdobyc: www.truespectra.com (lub poszukac pirata) demko jest na
Application Samplerze do Warpa 4

2. moglbym napisac o tym pare slow, ale dopiero za jakis tydzien/dwa

3. TrueSpectra Photographics jest prakaktycznie tylko w wersji dla OS/2
Warp (sa jeszcze porty do Linuxa i BeOSa, oraz nieco zacofana wersja pod
Windy :-))) ). Oczywiscie mowie o wersji PRO.

4. A ColorWorks to kicha i juz (no i sluzy do czego innego).

Dominik