Re: Plyty cd dla os/2

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 20:01:20 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
>
> To są pomysły, za które wart jesteś darmowej Aurory. :-) (Napiszemy do
> p. Gerstnera!)
>
> A poważnie to są już trzy kanały dystrybucji programów:
>
> 1) CD - Leszek Kubrak
> 2) WarpCast na bieżące gdzieś na CD plus rozsiew po wybranych
> (wszystkich) ftp, by było bliżej do pobierania
        OK. Ale na programach shareware świat się nie kończy. Największy
problem jest z zakupem tych komercyjnych. Nie każdy ma kartę kredytową.
Nawet mając taką kartę nie kwapiłbym się specjalnie do zakupów przez
internet - nie jest to tak bezpieczne jak by się mogło wydawać. Poza tym
drugą rzeczą która zniechęca jest biurokratyczny sposób reagowania
niektórych banków na reklamacje związane z niepożądanym wyciekiem
gotówki - ślimacze tempo załatwiania takich spraw.

> 3) sklepik internetowy dla nas
Gdzie? Gdzie?

> Zostajemy przy wszystkich czy nie? Ja proponuję na teraz, na już 1), a
> docelowo 3).
A widzę, że punkt 3 jeszcze nie istnieje... Czy ktoś ma sugestie jak by
to można zorganizować?

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://asua.v-lo.krakow.pl       */