Re: [TeamOS/2]VIRC

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 01:24:02 MET DST

On Thu, 22 Oct 1998 02:21:21 +0200 (CEST), Adam P aszczyca wrote:

>Które sa tak samo nieprawdziwe.... kłopot w tym, że kiedy masz wielu
>ludzi na kanale i wiele kanałów to muśisz kliknąc najpierw na okienku
>kanału, potem wybrać nicka (częsko z użyciem belki przewijania), kliknąć
>na nim klawiszkiem, wybrać dcc send (albo dcc, a potem send), wybrać
>plik (polatać po katalogach itd...) i możeesz słać.
>A ja piszę /ds nick c:\blablabla\blebleble\plik. i moge użyć maski
>(wyślę mu kilka plików za jednym zamachem). Gwarantuję, że tak jest
>szybciej.

W Vircu nie wycofano komend tekstowych... A jak pamietasz sciezke i nazwe pliku to
rzeczywiscie jest szybciej. Jak ci sie chce zakuwac komendy - to w porzadku, ale nie
wiem, czy o to chodzi... Na pewno nie jest szybciej wpisac komende sciagania pliku a
pozniej jego akceptacji - jak jeszcze chcesz gadac rownoczesnie...

> Przejzystosc przede wszystki, a co do predkosci, to sei moge klocic...
>Zaczynałem na okienkach, potem wyniki mnioe przekonały do zakuwania
>komend ircII :-)))

>ircII potrafi rzeczy, które pasują każdemu. A dokładniej - jak komuś nie
>pasują, to nie uzywa (albo wyłącza). A jak nie ma czegoś to się da
>dopisać. Po prostu :-)

Dopisac to sie do wszystkiego da... Po prostu ;)

>A zrobisz to w okienkach? Chodzi mi o coś takiego, że na jakies
>zdarzenie reaguje skrypt, który może posłac do klienta polecenia?

Z tego co wiem, tak, bo jaki by to mialo inny sens. Zreszta z nowa (wydana, bo tdo tej
pory byly tylko alphy) wersja VIRCa ma byc zestaw skryptow..

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1