[TeamOS/2] Mała rzecz, ale zawsze coś

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 23:11:07 MET DST

Staram się o możliwość wystawienia mojego komputera (i tu się proszę nie śmiać) na
targach gier Gambleriada :)

Nie mam pojęcia, czy coś z tego wyjdzie, ale pokazał bym pare gier OeSowych (które
niestety nie umywają się do windowych wykonaniem). Zrobiłbym to na stoisku
Gamblera pod patronatem Teamu...

Jednak ne wiem, czy naczelny da się namówić, tym bardziej, że na targach będzie
sporo innej roboty...

|Lech Wiktor Piotrowski |
|TeamOS/2 Poland Webmaster |
|www.calder.com.pl/TeamOS2/ |