Re: Gradd i rozdzielczosc

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 08:51:54 MET DST

On Mon, 12 Oct 1998 23:03:46 +0200 (CEST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Poniewaz nie mialem do czynienia z driverami Gradd (jako nieszczesliwy wlasciciel
>TSENGa), jestem ciekawy, ajk odbywa sie to dynamiczne zmienianie rozdzielczosci -
>czy laduje sie dodatkowy program, czy po prostu sie zminia w system setup i on
>zmienia "w locie".
>
>Oprocz tego, mam pytanie, jakie sa plusy i minusy GRADDa :)

Używam ATI Mach 64 z driverami GRADD. I tak przeglądając ostatnie wypowiedzi
chciałem sprawdzić jak to dynamicznie zmienia się rozdzielczość ekranu.
I wniosek mam jeden : albo jestem niedouczony albo dynamicznie=przeładuj system.
Ale w tym drugim przypadku, to raczej jest to mało dynamiczne. Niech mnie
ktoś oświeci.

A jeżeli chodzi o plusy i minusy to :
1. wielki minus to szybkość (czytaj powolność) działania w stosunku do driverów tradycyjnych.
2. wieli plus (przynajmniej na ATI Mach 64) to niezawodne działanie. Na driverach
przeznaczonych dla tej karty (trzy różne wersje) ciągle miałem jakieś kłopoty, zazwyczaj
przy starcie systemu.
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59